SMILELAB advanced teeth whitening strips | Complete treatment

SMILELAB advanced teeth whitening strips | Complete treatmentVeel mensen zullen het met mij eens zijn als ik zeg dat de glimlach van iemand het eerst opvalt. Als je op straat iemand tegen komt, of je word geholpen in een winkel dan is het vaak het eerste waar je naar kijkt. Natuurlijk ben ik me er van bewust dat niet iedereen gezegend is met een mooie witte glimlach, want ook ik had dat niet. Mijn hoek tanden zijn namelijk altijd oranje geweest..

Q&A youtube 2016 byrebeccadenise.nlSinds een jaar of vijf ben ik pas tevreden met de kleur van mijn tanden. Ik denk dat ik achteraan in de rij heb gestaan toen ze de witte tanden uitdeelden want wit was nergens te bekennen. Voorheen vond ik het niet erg, maar op een bepaalde leeftijd begon het me te irriteren en schaamde ik me er ontzettend voor. Door middel van bepaalde producten werd ik eindelijk tevreden en durfde ik te lachen zonder me in te houden. Hierover komt later nog een video, zoals eerder beloofd.

Vijf jaar geleden was het resultaat prachtig, ik had echte Hollywood tanden. Ik zeg had, omdat ik vijf jaar geleden nog geen koffie dronk en ik daar nu zo een beetje 6 kopjes per dag van drink inclusief suiker. Koffie heeft ontzettend veel invloed op de kleur van je tanden want de aanslag die dat achterlaat is goed te zien. De producten die ik toen die tijd gebruikte zijn hier niet te krijgen en daarom moest ik opzoek naar een alternatief.

SMILE9Smilelab review advanced whitening

Smilelab advanced teeth whitening strips!

Smilelab komt oorspronkelijk uit Stockholm en heeft sinds kort de verkoop gestart in Nederland om ook iedereen hier een mooie glimlach te geven. Veel mensen zijn sceptisch over het bleken van je tanden thuis, maar ik ben er van overtuigd dat het prima kan. Smilelab heeft verschillende producten uitgebracht waarop je heel simpel je tanden witter kunt maken, zonder dat je er bijna honderd euro voor hoeft neer te leggen.

Ik ontving een complete behandeling, wat inhoud dat ik 15 strips kreeg. Je kunt de behandeling in zeven dagen doen door middel van twee behandelingen per dag, maar ook in veertien dagen door gewoon één behandeling per dag te doen. De strips komen in een prachtige verpakking met daarbij ook een mooie huls om de strips in te doen zodat je ze mee kunt nemen. Veel handiger dan allemaal los in je tas! De combinatie van wit & roze is ook mooi meegenomen hihi.

Smilelab advanced whitening strips reviewSmilelab whitening strips gebruik

Het gebruik van de strips;

De strips haal je los van het velletje en bevestig je op je tanden door middel van de gel kant aan te drukken op de tanden. Elke behandeling bestaat uit twee strips, een lange voor boven en een kortere voor onder. Het aanbrengen gaat niet helemaal zonder moeite, aangezien de gel er ‘los’ op zit en dus vrij beweegbaar is op je tanden. Als je de strip eenmaal goed hebt aangebracht, vouw je de onderkant van de strip achter je tanden en druk je de strip nog eens goed aan op en tussen je tanden. De strip laat je een half uur zitten en daarna spoel je de overige gel weg.

Ik zeg het heel eerlijk, de gel is echt vies. Het lijkt wel of ze het wat zoeter hebben gemaakt in de  hoop dat het wat aangenamer zou worden, maar dit hadden ze beter niet kunnen doen. Sommige stukjes gel laten ook los, die je even moet weg halen achter je tanden. De smaak is echt niet aangenaam. Wanneer je de strip los haalt na een half uur zitten er nog veel restjes die je moet weg spoelen of poetsen. Mijn tanden zijn te gevoelig om daarna gelijk te poetsen, dus moet ik het wegspoelen. Het gaat niet makkelijk maar als de gel eenmaal weg is, proef je niks meer.

Teeth whitening strips reviewGebruik smilelab tanden strips

Na een paar dagen zag ik al wat resultaat. De ‘gele’ vlakken tussen mijn tanden viel al veel minder op en ook had ik het gevoel dat mijn tanden meer glans hadden. Een goeie before & after foto heb ik niet, want op de foto viel het helaas niet heel erg op door de lampen die ik heb gebruikt. Helaas kan ik niet testen of deze strips een ‘wauw’ factor hebben, aangezien ik niet echt flink verkleurde tanden had. Toch kan ik met zekerheid zeggen dat ik nu strips gevonden heb om mijn witte tanden bij te houden!

Nog wat extra info;

✖️De strips zijn al te koop vanaf €39,95 op de webshop van Smilelab.
✖️Poets je tanden niet vlak vóór het gebruik van de strips, bij mij deed het ontzettend veel pijn als ik de strips daarna op bracht en leek wel 10 keer zo gevoelig.
✖️Als je hele gevoelige tanden hebt, poets je tanden dan ook niet gelijk na het gebruik van de strips.
✖️Bewaar de strips niet in een te warme ruimte, de gel laat zo los van de strips en kun je dan niet meer gebruiken.
✖️De kuur doen in 7 dagen? Dat kan, maar zeker niet als je gevoelige tanden hebt, dan is het veel te veel achter elkaar en daarom kun je het beter gewoon in 14 dagen doen!

Smilelab tandenstrips reviewsmilelab1

Ik hoop jullie bij deze genoeg informatie te hebben gegeven over de strips en het gebruik. Of ik het aanraad? Ja, zeker! Het is veel goedkoper dan het laten doen in een praktijk en het resultaat is vrijwel hetzelfde. Meer informatie mag je natuurlijk altijd aan me vragen óf bezoek even de site van Smilelab, waar je het ook gelijk kan aanschaffen mocht ik je hebben overgehaald!

Liefs,
Rebecca